حنا كوچولوي ماحنا كوچولوي ما، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

حنا،قشنگ ترين بهانه ي زندگي ما

چهار ماهگی حنای من

1393/5/12 14:46
نویسنده : ساناز
620 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان و بابا.دختر خوشگل من ، حنای نازم امروز چهار ماهه شدی و واکسن 4 ماهگیتم زدی.آفرین دختر کوچولوی شجاع من .موقع واکسن زدنت بابایی پاهاتو گرفته بود و من چشمامو بسته بودم چون اصلا" طاقت ندارم کوچکترین ناراحتیتو ببینم.یه جیغ کشیدی و یه کم گریه کردی و زود آروم شدی  تا خونه تو بغلم خوابیدی.دختر نازم ، حنای زیبای من،این اولین  تجربه های زندگیته .اولینهای دنیا برای تو.....زندگی همینه. ..گاهی پر از سختی و تلخی...گاهی پر از شادی و شیرینی.از خدا میخوام زندگیت همیشه پر از شادی باشه و آنقدر قوی و شجاع باشی که اگه یه روز به سختی و مشکلات زندگی برخورد کردی بتونی از پسش بر بیای.دخترم اینو بدون که منو بابایی همیشه مثل کوه پشتتیم و تو همه لحظه های زندگیت کنارتیم. 

عاشقتیم تا ابد:  مامان و باباقلب

پسندها (1)

نظرات (2)

sara
16 مرداد 93 22:42
ine janere bemirammmmm
ساناز
پاسخ
خدا نکنه خاله سارا. بمونی براش همیشه
سیده نرجس خاتون ، مامان طهورا خانوم
28 مرداد 93 8:55
سلام. بزرگ می شن.هی بزرگ تر می شن. و ما باید یاد بگیریم خیلی سختی های بیشتری هست...ویادشون بدیم... . یا علی.
ساناز
پاسخ
من که هنوز اول راهم ...ولی شیرینی مادر شدن به همه سختیاش می ارزه.