حنا كوچولوي ماحنا كوچولوي ما، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

حنا،قشنگ ترين بهانه ي زندگي ما

تولد 30 سالگی بابایی

1393/7/9 0:17
نویسنده : ساناز
484 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر ماه من.دردونه ی من، حنای قشنگم؛

امروز تولد 30 سالگی بابایی بود.دلم میخواست میتونستم یه جشن کوچولو براش بگیرم ولی با وجود حنا ی گلم که همه ی وقتم رو به خودش اختصاص داده باز شرمنده ی همسر خوبم شدم انشالله بتونم سال بعد جبران کنم.حنای ناز من، پارسال همین موقع تو، توی دلم بودی و امسال 3 تایی با هم و کنار همیم. کادوی تولد بابایی هم ادکلن مورد علاقه ش بود....از طرف حنا خانوم و مامان ساناز که خدارو شکر خیلی خوشش اومدلبخند همسر مهربونم ، عشق من تولدت مبارک، برات آرزوی سلامتی و تندرستی و عمر طولانی میکنم و از خدا میخوام که تا ابد همینطور عاشقانه کنار هم باشیم و از زندگی باهم و در کنار حنای نازمون لذت ببریم.عباسم تا ابد عاشقانه دوست دارم و بهت افتخار میکنم و قدر همه ی خوبیهاتو میدونم.

 

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)