حنا كوچولوي ماحنا كوچولوي ما، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

حنا،قشنگ ترين بهانه ي زندگي ما

6 ماهگیت مبارک حنای من

1393/7/12 1:40
نویسنده : ساناز
511 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر ماه پیشونی من؛ 6 ماهگیت مبارک گل همیشه بهارم.الان ساعت 1:25 شب و تا 6:18 صبح حدود چند ساعتی مونده که ششمین ماه زندگیت تموم بشه و نیم ساله بشی گل من.باورم نمیشه 6 ماه که تو رو دارم.....چقدر کنار تو خوشبختم حنا....تو تمام زندگی من شدی، نمیدونم چه جوری قبل از تو زندگی میکردم ؟ فقط اینو بدون که این 6 ماه با تو از بهترین روزای عمرمو گذروندم.تو زندگی منو بابایی رو قشنگ تر کردی  به خاطرهر روزی که با تو و کنار تو میگذرونیم از خدا سپاسگذارم. 

حنای خوشگلم، صبح باید بریم واکسن 6 ماهگیتو بزنی.میدونم اذیت میشی نفس مامان.ولی دیگه از واکسن خبری نیست تا 1 سالگیت. عشق مامان دختر قوی و شجاعی باشیااااا.مثل دوره های قبل. از خدا میخوام که کمکمون کنه که این سری هم به سلامتی و بدون هیچ تب و ناراحتی پشت سر بذاریم.

حنا خانووم تا یادم نرفته بگم که به توصیه دکترت غذای کمکیتو از 5 ماه و نیمگی یعنی ( 25/6/1393 ) شروع کردم.تا همین امروز که فقط فرنی بود که با آرد برنج و آب جوشیده و یه کوچولو شکر درست میکردم ولی از فردا باید تو فرنیت شیر خشک بریزم و حریره بادوم هم برات درست کنم که امید وارم دوست داشته باشی.آخه چند روزیه مثل روزای اول از فرنیت خوشت نمیاد فکر کنم برات تکراری شده دختر نازم. الهی قربون اون ناز و ادهات بشم من.فدای خوشگلیات بشم که روز به روز خوشگلتر میشی و داری دل از همه میبری دختر یکی یه دونه ی من.دوست دارم تا ابد.

                       قلب6 ماهگیت مبارک حنای منقلب

پسندها (2)

نظرات (0)