حنا كوچولوي ماحنا كوچولوي ما، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

حنا،قشنگ ترين بهانه ي زندگي ما

تولد بابایی

1392/7/9 23:55
نویسنده : ساناز
241 بازدید
اشتراک گذاری

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

سلام گل مامان ،امشب شب تولد باباییه،از طرف هردومون تولد بهترین بابای دنیا رو تبریک میگم،آرزو میکنم همیشه سالم وسلامت باشه و سایه اش بالای سرمون،انشاالله تولد ١٢٠ سالگیشو سه تایی باهم جشن بگیریم،کوچولوی من یادت باشه که بابای تو بهترین بابای دنیاست و تنها کسیه که همیشه میتونی بهش تکیه کنی و تنها کسیه که همه چیزای خوب دنیا رو واسه تو میخواد ،باید به وجودش افتخار کنی.

 

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_Globos velas globos

عشق من ،همسر خوبم، تولدت مبارک، عاشقانه  و بیشتر از همیشه دوستت دارم.به خاطر همه ی خوبیهات،همه ی مهربونیهات ازت سپاسگذارم.

                                                       تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نفیسه
10 مهر 92 0:46
بهتون تبریک میگم همیشه شادباشین اگهدوست داشتی به ما هم سر بزن
درسا کوچولو و مامان
14 مهر 92 22:35
واااااااااای خدای من روزهای شیرین بارداری منم این روزا انقدر دلم آب میشد برای دیدن نی نیم ایشالا به خوبی بگذره و به سلامتی نی نی دنیا بیاد ممنون بابت لینک ماهم شما را لینک می کنیم عزیزم تولد همسرت هم مبارک باشه ایشالا سالهای سال کنار نی نی تون شاد زندگی کنید