حنا كوچولوي ماحنا كوچولوي ما، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

حنا،قشنگ ترين بهانه ي زندگي ما

هفته ي پنجم

1392/7/18 11:48
نویسنده : ساناز
277 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق کوچولوی من،دو روز پیش رفتم دکتر،سونوگرافی کرد وبهم نشونت دادوگفت:ببین این عدس کوچولو نی نی توست ،از خوشحالی داشتم بال در میاوردم

niniweblog.com

دکتر گفت که همه چیز خوبه،تو روز به روز داری بزرگتر میشی،خدايا شكرت قلب ففط اینروزا حال من زیاد خوب نیستناراحتاصلا" اشتها ندارم و از همه ی غذا ها بدم میاد،صبحها هم خیلی حالم بد میشه و.... ،بابايي هم بد جوري سرما خوردهگریه منم چون حالم خوب نيست نا خواسته خيلي اذيتش ميكنمناراحت 

همسر مهربونم منو به خاطر همه ي بد اخلاقيام ببخش

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ساره
24 مهر 92 10:37
خب خانومی چیزی نمونده نینیت رو تو بغل بگیری... فقط یادت باشه که نهایت استفادرو ببر و تا میتونی بخواب که تا مدتها شب بیداری داری و نگهبانی شروع میشه واینکه روزهای مادری همش زیباست ولی اون چند روز اول واقعا به یاد موندنیه از دستش نده که بعدا بد جوری دلتنگ میشی مثل من
میم مثل مادر
25 مهر 92 11:19
سلام من هم مانند شما جنین بسیار کوچکی دارم.خوشحال میشم که این دوران را با دوستان شبیه به خود بگذرونم.اگر تمایل به تبادل لینک داشتید منتظر حضور گرمتون هستم.
ماماطهورا
26 مهر 92 20:10
سلام خانومي من امروز باوبلاگت آشنا شدم انشالله ني ني نازت سالم و سلامت بياد بغلت بااجازه لينكتون كردم دوست داشتي به منم سربزن خوشحال ميشم